De laatste avond

13-09-2013 21:56

De laatste avond voor vertrek. En dan gaat het gebeuren, de verplaatsing. Mijn persoonlijke grootste uitdaging deze week zit 'm in het rijden met de camper. Ik heb ze zien staan vanavond, de bakbeesten! Mijn god wat daar allemaal in kan. Ik heb hele koelkasten zien verdwijnen, kratjes fris, tenten en luchtbedden. Gelukkig heeft ons team een iets kleiner exemplaar tot de beschikking.

Jack Vosters is een tijdje niet gesignaleerd en zit vermoedelijk vast in de spelonken achterin camper twee. Ondertussen werden de houtblokken klaargezet om voor s'avonds een kampvuur op te stoken.

Bijna alles zit erin. Morgenvroeg de laatste kleine dingen. Nog een drankje aan de bar, want gezelligheid was er weer. Met dank aan Paul Fiers voor de gastvrijheid. Dat belooft wat voor de komende week. Een mooi clupje bijelkaar. We gaan ervoor!

Nog 1 nachtje in een vertrouwd bed. Voor sommigen onder ons misschien wel tegen "de gebreide broek". Ik zeg welterusten en morgenvroeg gezond weer op. Op naar Dinant!

 

—————

Terug